فهرست بلند بالای ممنوع التصویرها
 
درباره وبلاگ


بنام خدا و سلام ؛ این سایت را تقدیم میکنم به تمامی هنر دوستان. هدفم: از ایجاد این سایت یجا جمع شدن هنرمندان و هنردوستان عزیز ست.و خبرهای هنری می باشد. کسایی که علاقه دارند میتوانند در خبرنامه عضو شوند و هرروز از مطالب داغ باخبر شوند. و کسایی هم که علاقه به نوشتن دارند می تونند در قسمت پایین گزینه ثبت نام را بزنند و فرم را پرکرده و عضو سایت شوند و در نوشتن و مطالب داغ با نام خودشان منو همراهی کنند. در صورت سوال یا انتقاد پیشنهاداتون می توانید:نظرات سازندتونو ارسال کنید رسیدگی میکنم.سپاس
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 24262
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



ورود خروج
خــــبرهای داغ سینـــما و موسیقی
Bivafa Va Mehrab
یک شنبه 9 مهر 1398برچسب:, :: 10:54 ::  نويسنده : مهراب عالمی

فرزاد حسنی

سرنوشت؛ نامعلومنام او یک جورهایی با حاشیه عجین شده. حسنی طی سال هایی که تبدیل به یک مجری ستاره و جذاب شد، همواره در حال قایم باشک بازی در عرصه صدا و سیما بوده! گاهی او را به رادیو تبعید و گاهی او را از هر دو رسانه دور می کنند و مدتی بعد بازمی گردانند. حسنی مجری توانایی است، هر چند کار کردن با او مانندن خوردن خربزه باشد.

داستان محرومیتمصاحبه مشهورش در کوله پشتی، حکم مرخصی حسنی را امضا کرد. حسنی نوروز امسال دوباره به تلویزیون برگشت اما اخیرا خبرهای تایید نشده ولی موثقی مبنی بر ممنوع الصدا و سیما (!) بودن او شنیده می شود که حتی شامل برنامه نیمه شبانه «اینجا شب نیست» رادیو جوان هم شده. این بار هیچ توضیح منطقی ای به گوش نرسیده. البته اخیرا با تله تئاتر «پرواز بر فراز تیر برق» در شبکه چهار ظاهر شد.

 

احسان علیخانی

سرنوشت؛ نامعلومبه نوعی رقیب فرزاد حسنی است در بودن و نبودن. علیخانی که با برنامه ماه عسل محبوب شده بود، تا به حال سه بار برنامه عزیزدردانه اش را به دیگران سپرده اند؛ بار اول به محسن افشانی (که دوباره برنامه را از نیمه تحویل گرفت)، بار دوم به حسن جوهرچی و امسال هم به علی ضیاء. او بعد از اجرای نوروزی اش در شبکه دو در تلویزیون – ناگهان – دیده نشده است و کار در مقام تهیه کننده هم تکذیب شد. در رمضان هم کلا روزه سکوت گرفت تا فضای ابهام باقی بماند.

داستان محرومیتبه صورت رسمی چیزی اعلام نشده و احتمالا نمی شود ولی بعید نیست که این محرومیت مبهم، بیشتر از مدل های قبلی طول بکشد اما منابع آگاه و غیررسمی سخنان تند و تیزش را علت غیبت وی می دانند؛ آن هم در شب سال تحویل! او به مردم پیشنهاد کرد مایحتاجشان را از کدام محله بخرند.

 

 

 

رضا رشیدپور

سرنوشت؛ فراموشیمصداق بارز سفر از عرش به فرش. رشیدپور با سری برنامه های گفت و گو محورش با ستاره ها در شب های شبکه تهران به اوج شهرت رسید اما در اوج خداحافظی کرد و با توفیق زودهنگام برنامه مثلث شیشه ای دیگر در تلویزیون دیده نشد. رشیدپور بعد از تلویزیون به رادیو رفت، روزنامه نگاری کرد، مدتی در شبکه استانی اصفهان دیده شد، بعد سراغ شبکه ماهواره ای مجوزدار ایرانیان رفت و گاه گداری هم در سینما حضور دارد.

داستان محرومیترشیدپور در مثلث شیشه ای در سال ۱۳۸۹ فقط با تهمینه میلانی حرف زد و مسعود ده نمکی اما همین دو گفت و گو آنقدر حاشیه ساز بود که این برنامه تازه متولد شده در همان شب دوم فتیله اش پایین کشید شد و رشیدپور وارد فهرست پرونده ما شد. اینکه مصاحبه تندش علیه یکی از مسوولان تلویزیون باعث محرومیت شد، حقیقت ندارد.

آزاده نامداری

سرنوشت؛ نامعلوممجری محبوبی که از طریق برنامه خانواده (آیتم تازه ها) به شهرت رسید و به تدریج از برنامه خانواده اعلام استقلال کرد و به یکی از ستارگان سینما بدل شد. اما ستاره شدن همانا و خاموش شدن هم همان. نامداری که بدشانسی های سریالی اش حین اجراهای زنده تلویزیونی در فضای اینترنت از پربازدیدترین هاست، از عید تا به حال در تلویزیون دیده نشده است.

داستان محرومیتشایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه او هم در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی به یک دلیل نامعلوم، محروم شده اند. برنامه «جمع ما» چند ماه زودتر از موعد خداحافظی کرد! اما او غیر از اجرای برنامه تحویل سال شبکه دو (مهمترین برنامه سالانه هر شبکه)، با «خانومی که شما باشید» تا ۱۳ فروردین حضور داشت و بعد ...

محمد سلوکی

سرنوشت؛ هست!سلوکی برخلاف سایر دوستان و همتایان ممنوع از کارش، نه زبان تند و تیزی دارد، نه اعتماد به نفس بیش از حدی. اتفاقا سعی می کند خیلی مودب باشد و از زبان فاخری در اجرا بهره بگیرد منتها همین فاخریت (!) بیش از اندازه کار دستش داد و او هم مدتی از تلویزیون دور ماند.

داستان محرومیتیکی از مفرح ترین دلایل این فهرست؛ شیک پوشی یا گران پوشی! خود سلوکی پوشیدن لباس های گرانقیمت و بیش از حد شیک را علت مرخصی اجباری اش در دوره ای می داند (این نکته در گفت و گو با همشهری جوان هم مطرح شد).

اکبر عبدی

سرنوشت؛ هستعبدی از آن دسته انسان های غیرقابل مهار روزگار است؛ یک یاغی اصیل. شاید به همین خاطر بازیگر درجه یک و بالفطره ای هم هست. اساسا حضور همیشه مایه دردسر و اضطراب مدیران و مجریان بوده. همیشه رک و بی پرده حرف می زند و از زمین و زمان انتقاد می کند، چه هنگام گرفتن سیمرغ بلورین جشنواره فجر و چه موقع حضور در برنامه هفت.

داستان محرومیتسیستم ضد ستاره سازی دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ شاید جرقه اصلی ممنوعیت اکبر عبدی بود. هر چند عبدی هم با تقاضای دستمزدهای آنچنانی بهانه خوبی دست مسوولان وقت داد تا برای مدعی عبدی را مهار کنند. بعدها شایعاتی هم مبنی بر حضور او در یک مهمانی پرحاشیه به گوش می رسید که هیچ گاه تایید نشد.

فامیل های کلاه قرمزی

سرنوشت؛ هستندایرج طهماسب، حمید جبلی و فاطمه معتمد آریا (به علاوه اکبر عبدی) سال های سال همکار بوده اند. در یک برهه و به یک دلیل از فعالیت در سینما و تلویزیون منع شدند و به همین دلیل اسم آنها را کنار هم آوردیم. این تیم در اوایل دهه ۷۰ مدتی را به دور از عرصه تصویر سپری کردند.

داستان محرومیتاین جور دلایل هیچ گاه به صورت مشخص و واضح اعلام نمی شود اما همان سال ها شایعه ای بود مبنی بر حضور آنها در یک مهمانی غیرمتعارف و منتشر شدن این فیلم. نکته جالب اینجاست؛ بعضی از آن افرادی که به شدت مخالف حضور این تیم در عرصه بازیگری بودند و حسابی برای ممنوع از کار شدنشان تلاش ها کردند بعدها که به کارگردانی رسیدند از همین تیم برای فیلمشان بهره بردند و کک کسی هم نگزید!

گوهر خیراندیش

سرنوشت؛ هستاتفاقاتی که چند سال پیش برای این بازیگر توانا افتاد هم حاشیه های بسیار زیادی به همراه داشت و خیراندیش را مدتی خانه نشین کرد. هر چند او بعد از مدتی بخشیده شد و دوباره به سینما و تلویزیون بازگشت.

داستان محرومیتدر جشنی فرهنگی سینمایی در یزد، خیراندیش هم یکی از جایزه دهندگان بود. در خلال این جشن یکی از برگزیدگان جوان برحسب تصادف از شاگردان مرحوم جمشید اسماعیل خانی (همسر فقید خیراندیش) از کار درمی آید و از سر احساسات و جوزدگی خوش و بش غیرمتعارفی با خیراندیش انجام می دهد. خوش و بشی که شریفی نیا بعدها آن را یک شوخی دانست!

سحر قریشی

سرنوشت؛ قرار بود نباشد؟دقیقا معلوم نیست این شایعه – جز زبان خودش – از کجا آب می خورد، چون زمین و زمان را سحر قریشی برداشته است! او در حال حاضر هم فیلم روی اکران دارد وهم تکرار سریال دلنوازانش تا همین هفته پیش شب ها پخش می شد. جو زدگی یا بازارگرمی (آخر برای چه؟) ممکن است دلیل ادعای قریشی مبنی بر ممنوع از کار شدنش باشد.

 

 داستان محرومیتاگر شما می دانید، ما هم می دانیم! خود وی دلیل این امر را محبوبیت زودهنگام می داند و مدعی است برای رفع مشکلش پیش ضرغامی هم رفته. وی در نهایت مسببان این ممنوعیت را به خدا سپرد و به حضور پررنگش در سینما ادامه داد

بهاره رهنما

سرنوشت؛ هستدر حالی که در اوج جوانی و در حوالی ۱۸ سالگی می رفت تا با فیلم بسیار پرفروش افعی (ساخته زنده یاد اعلامی) ستاره شود، برای مدتی از حضور در سینما منع شد.

 

 داستان محرومیتهمان داستان کذایی ضد ستاره سازی مدیریت سینمایی آن دوران. رهنما در مراسم اکران افعی در یکی از سینماهای تهران حسابی مورد استقبال تماشاگران واقع شد و مشغول خوش و بش با طرفداران و امضا دادن به آنها بود که مورد خشم مسوولان وقت قرار گرفت.

میترا حجار

سرنوشت؛ هستحجار از نیمه دوم دهه ۷۰ و با فیلم هایی مانند غریبانه، اعتراض، متولد، ماه مهر و سگ کشی اوج گرفت و تبدیل شد به یکی از ستارگان زن دوره خودش. ولی پس از مدتی ترک وطن کرد و برای ادامه تحصیل مدتی در آمریکا سکونت گزید.

داستان محرومیتمشخصا دلیل خاصی برای غیبت یکی دو ساله او بعد از بازگشت از آمریکا ذکر نشد. شاید حضور برخلاف موازین او در یک پروژه سینمایی در آمریکا دلیل این غیبت کوتاه باشد. البته مسوولان سینمایی ممنوعیت تصویری او را تکذیب کردند و متولیان حراست وزارت ارشاد این مساله را تایید کردند. به هر حال حجار هم بعد از مدتی با سریال گمشده حتی به تلویزیون بازگشت.

هانیه توسلی: سرتبلیغات فیلم «عصر روز دهم» این شایعه توسط مجتبی راعی مطرح شد: «در عراق بودم که آقای محمدی به من گفتند نتوانستیم برای پخش تیزر فیلم به نتیجه برسیم. ایشان به من گفتند که ظاهرا برای خانم توسلی مشکلی پیش آمده که گفته اند تصویرش را در تلویزیون نشان ندهید.» البته گویا مسئله ختم به خیر شد.

علی لهراسبی: ممنوع الصدایی سابقه ای به اندازه ممنوع التصویری دارد ولی در سال های اخیر بی اهمیت تر از آن است که پرداخته شود. علی لهراسبی اما به تازگی دوران کوتاه محرومیت را پشت سر گذاشته؛ او به دلیل همکاری با خواننده و آهنگسازی در ینگه دنیا، مدت کوتاهی ممنوع الصدا شدولی صدا و سیما بی خیال این محرومیت، تیتراژ خداحافظ بچه را به او سپرد و خوشبختانه؛ ستاره برگشت!

چند مجری دیگر: افرادی چون ژیلا صادقی، نیلوفر امینی فر، زهرا عاملی و ... دلایل مختلفی هم برای این محرومیت به گوش می رسد که نمی توان تاییدش کرد. اغلب آنها به زودی به قاب تلویزیون برمی گردند.

 


نظرات شما عزیزان:

shaghayegh
ساعت22:08---3 آذر 1391
سلام

خسته نباشی

جالب بود

ممنونم خیلی خوب توضیح داده شده بودپاسخ:سلام سپاس دوست عزیز.


maede
ساعت16:32---12 مهر 1391
slm ,khob bod


kash hame inaro mikhondan ta befahman


ke che mamlekate kochiki darim ke bejaye gerftan kesaii ke milyard milyard kharej mikonan jelo ham vatanhay baestedad migiran


MOTEASEFANپاسخ:ممنون دوستت خوبم


ali
ساعت17:11---9 مهر 1391
ziba budپاسخ:ممنون دوست عزیزم

nima
ساعت22:20---21 تير 1391
slm khob bud
پاسخ:ممنون نظر لطفتتونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: